Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM

Intrebari Frecvente

Cum ma pot inregistra?

1.De ce este acesta un portal rapid de publicitate ?

Pentru ca ofera link-uri directe catre adresele de web care intereseaza, ordonate dupa domenii  de activitate.

–  Vezi detalii despre orice firma inscrisa in aceasta categorie si poti sa le contactezi direct pe fiecare dintre ele.

–   Filtrezi firmele inscrise in categorie  sau dupa cuvinte cheie.

–   Cauti firme care ofera produse sau servicii de care ai nevoie.

2. De ce sa te inscrii la noi?

Pentru ca afacerea ta merita o promovare eficienta! Prin noi iti vei face cunoscute produsele si serviciile oferite.

3. Cum ma inscriu ?

Alege un nume de utilizator si  o parola.

Introdu detaliile firmei tale in formularul de inregistrare. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Selecteaza pachetul  publicitar corespunzator cerintelor  tale de publicitate.

Previzualizeaza. Confirma.

4. Cat trebuie sa platesc?

Plata se face in functie de pachetul publicitar ales
Preturile sunt exprimate in euro si nu includ TVA.

5. Cat dureaza un abonament ?

Durata unui abonament este in functie de pachetul ales

6. Ce este un pachet publicitar ?

Este modul in care cumperi spatii publicitare pe site-ul nostru si devii abonat SectorEco.ro

Administrarea contului de client

1.Contul personal („Dashboard”)

În “Dashboard” ai acces la setările tale de pe site-ul  SectorEco.ro. Aici poti vedea datele tale personale şi le poti modifica. Acces la contul personal nu ai decat tu, după ce ai introdus numele utilizatorului şi parola. Pentru a preveni abuzurile, nu comunica nimănui numele de utilizator şi parola.
Pentru a schimba parola după înregistrare, fa click pe butonul corespunzător.
După ce modifici informaţiile personale, te rugăm să faci click pe „Aplicaţi modificările” şi datele tale modificate sunt salvate.

2. Am uitat parola contului. Cum procedez?

Dacă esti deja client al  site-ului şi ai uitat parola, te rugăm să dai click, pe pagina de înregistrare,  pe link-ul “Ati uitat parola?” şi vei primi parola pe adresa de e-mail pe care ati înregistrat-o acolo.

3.Cum procedez daca doresc  sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, te  rugam sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunea” Actualizare cont”, disponibila in sectiunea “ Edit profil”.

Altele

Cum procedez daca afacerea mea se regaseste intr-un cont ce nu imi apartine?

In acest caz, te rugam sa reclami folosirea neautorizata a afacerii tale. Poti reclama cu un clic pe „Detii aceasta afacere?”. Completeaza formularul cu datele personale. Vom face o ancheta si vom lua masurile ce se impun.

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, te rugam sa ne contactezi  folosind formularul de Contact sau la adresa [email protected]

 

Leave a Reply